duminică, 1 februarie 2015

Costumas CAMAIEU














BLUZABUST =92 cm (neintins,merge sigur inca 8-10 cm,lejer),LUNGIME=57 cm, LUNGIME MANECA=47cm.Este din tricot foarte fin si pufos,fara absolut nici o urma de purtare sau scamosare,e ca nou .(l-am cumparat in urma cu 2 ani din Bratislava,pentru un botez ,singura data cand l-am luat pe mine.).

FUSTA: TALIE=8O cm,LUNGIME=45 cm, SOLDURI=47x2 cm.Latimea volanaselor din dantela aceea din bumbac superba este de 11-12 cm.Distanta din talie pana unde incepe primul volanas este de 12 cm.(acolo am masurat pt. solduri).Costumasul,fara urma de cusur,este potrivit pentru o vreme mai calda ,primavara sau vara(hai sa includem si toamna aici).

Iarna,de colo,striga:VREAU SI EU !! -deci,sa nu suparam  anotimpul in care respiram si ne bucuram zilnic, ci sa fim de acord ca se poate imbraca si acum,dar in interior,la caldurica,ca asa ne place noua,femeilor,sa ne fie cald si bine,nu ?

Pretul ,la cumparare,a fost de 50 Euro,pret acum ,de vanzare=100 lei(pentru ca a fost purtat o data-la biserica,deci ..o sa va poarte si noroc-mie mi-a purtat :-).

Multumesc  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu