duminică, 12 iulie 2015

O duminica frumoasa tuturor,m-am gandit sa vin cu cateva informatii in calea celor interesate de moda si universul ei fermecator ,mai mult decat niste simple poze cu haine care,la prima vedere ar parea lipsite de viata si fara prea multa atractie ,caci,sa fim seriosi,tara asta e invadata de magazine second hand sau de altele cam cu acelasi gen de haine dar cu alt nume,imprumutat de dinafara..de ce nu ? nu "imprumutam" azi de dinafara aproape orice ? Trebuie sa marturisesc ca , eu una devin pe masura trecerii timpului tot mai pretentioasa la calitate,la aspectul hainelor,si nu numai..cred ca varsta e de vina,dar si setea de a acumula cat mai multe cunostinte ..Nu degeaba un om informat este un om puternic care nu poate fi inselat cu una cu doua. In ultima vreme am avut sansa -zic eu-sa cumpar niste hainute ale brandului MUNTHE plus SIMONSEN si,savurandu-mi cafeaua de dimineata in timp ce rasfoiam paginile blogului meu (din curiozitatea de a afla daca ceea ce am postat este pe gustul vizitatoarelor /vizitatorilor),mi-am zis sa "scormonesc" putin in originea acestor designeri ,si,iata ce am scos la suprafata : MUNTHE+SIMONSEN nu este legat doar de moda in sine,este un univers intreg creat in jurul materialelor deosebite,a detaliilor frumoase ,un univers ce nu poate fi nicidecum compromis vreodata.Munthe este casual, elegant si glamourous - întotdeauna cu o notă proaspata . Este făcut pentru femeile care așteaptă o calitate ridicata și nu sa fie pacalite in legatura cu ceea ce doresc ele sa cumpere . Naja Munthe si Karen Simonsen isi găsesc inspirația lor in frumoasele și asprele anotimpuri scandinave , in multele lor călătorii , în artă , literatură ,chiar și pe stradă ; ele toate le transpun apoi in modele care evoluează în mod natural , dar care întotdeauna poarta amprente puternice ale brandului in sine ,brand infiintat in anul 1994 si care vinde articole in peste 200 magazine din 21 de tari ale lumii .Ce mult as vrea sa pot fi de fata la spectacolele de moda ale acestor doamne ,tinute in Danemarca,de doua ori pe an,in februarie si august,unde ,manechine prezinta noile colectii...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu