miercuri, 25 februarie 2015

Tarzie postare,dar nu m-am putut abtine :-) ..Bluza aceasta mi-e asa de draga,ieri am rascolit printre hainele avute cand eram mai ..plinuta ,si am dat peste ea ...dar multa vreme a trecut de cand nu o mai iau pe mine,caci mi-e maaare ,fiind numarul 44,creata de un brand olandez-ALMA MATER -Imprimeul floral este asa de deosebit ,materialul la fel,chiar daca este 100% poliester,nu arata a fi ceva nenatural .. Pretul =65 lei. Pantalonii ,de asemenea ramasi prin dulap de vreo ..cativa ani,cumparati din Cluj din magazinul DEBENHAMS ,marca RedHerring,nr 44 ,putin trapezi jos si extraordinar de comozi.Imbracati o seara,la o nunta mai de "fite" . Pretul=45 lei (nu vreti sa stiti cat am dat pe ei de noi :-) .. ) Multumesc si noapte buna,somn usor














Pantaloni Red Herring:talie (joasa)=94 cm ;sold=116;latimea cracului jos la baza=37x2 cm;lungime pantalon=100 cm;distanta de la cusatura dintre picioare pana sus la nasturi=28 cm.

Bluza Alma Matter: distanta intre umeri=41 cm;bust=110 cm;talie=104 cm;lungime=61 cm;lungime maneca=61 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu